14 feb. 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Måndag igen då. Helgen flög förbi i vanlig ordning och ännu en vecka läggs till rullorna. Trots snökaos och iskyla så är allt väl med oss. :)

Idag, måndag, är jag glad för:
♥ v 27 och BM-besök idag! :)
♥ håret åker av efter BM-besöket! Äntligen!
♥ SOL!!! massor av minus, men jättefint väder i alla fall. Man kan inte annat än bli glad.
♥ Jag hann med en snabbvisit på Öppna förskolan i fredags innan jag tvingades till jobbet.
♥ Jag är (just nu i alla fall) full av energi! Kan nog bero på att jag sovit ypperligt bra i natt! :)
♥ Alla ♥s dag! Även om vi inte firar så är det rätt mysigt ändå!
♥ Jag har världens knasroligaste unge och underbaraste man!

Vad är du glad för en solig måndag som denna? Skriv en egen lista, kommentera och så kikar jag in hos dig! Glöm inte att kika in hos Jenny, Måndagslistans grundare!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!