22 feb. 2011

Måndagslistan, på en tisdag

Låg och sov på soffan mest hela dagen igår, så det blev inget bloggande av alls. Fy vad min mage har levt sjörövare med mig. Vet inte om det var en matförgiftning eller en väldigt lätt magsjuka. Maken fick hänga på låset på dagis och lämna sonen tidigt, då jag inte orkade ta mig ur sängen. Att hämta på eftermiddagen var ett projekt i sig. Men idag känns det i alla fall bättre. Man är så klart svag då man knappt ätit något, men en lugn dag hemma gör nog susen.

Idag är jag glad för:
♥ v 28 och trimster 3!
♥ ny frisyr och är så nöjd!
♥ ska träffa saltistjejorna i helgen, det var verkligen år och dar sedan.
♥ en annan tjejmiddag vankas nästa onsdag med bästa unitjejorna
♥ neddragningen på sömn för sonen på dagis verkar funka. Nu vaknar han lagom tills vi ska gå upp. :)
♥ jag har en underbar man och son som tar hand om mig när jag är sjuklig.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!