25 mars 2011

Jag kanske måste ändra åsikt...

Jag är inte en av de som hela tiden dregglat över Robert Pattinson. Även om jag älskar Twilight och Edward, så har jag inte riktigt hajjat grejen med Robert och varför alla tycker att han är så het. Nu tror jag att jag förstår...

Bild lånad från The Examiner/ Entertainment Weekly
Kanske är det bara en jäkligt bra fotograf, eller kanske mina gravidhormoner (det var samma sak förra graviditeten, väldans kärlekskrank och lättförälskad i filmskådisar), men nog blir jag lite darrig i knävecken av den där blicken...

Tror jag måste se hans nya film Water for Elephants, i väntan på Breaking Dawn I.


2 kommentarer :

  1. *Hahaa*...Jag tänkte direkt på Bebisen i magen ja' & att vi kan få chansen att "gissa om" ;)
    Men här håller jag nog med dig lite...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Åh han är ju dreamy den där Robert pattinson!! Jag är även när jag inte är gravid väldigt kärlekskrank, men nu är det sanslöst. Kärar ner mig i det mesta. Sambon tycker nog jag är lite för klängig emellanåt..hehe. Jag vill ha bebis ute nu så jag kan få pussas obehindrat :P Superfin blogg förresten...har bara varit inne på din andra.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!