23 apr. 2011

Man kan ha väldans kul med en kamera...

Att vädret har varit superfint idag gör ju inte saken sämre. Sonen har velat vara ute mest hela tiden så jag och maken har jagat honom med kameran. Han tycker nog inte det är lika kul att ställa upp på bildtagning längre, men det struntar jag i. :P Maken är mer för att ta många bilder snabbt (vilket kanske resulterar i tio suddiga bilder och två jättefina), medan jag hellre väljer mina tillfällen och motiv.

Det är en jäklarns skillnad på hur bilderna bli om man jämför en systemkamera med vår lilla kompakta i alla fall. Det visste jag redan så klart, och nu vill jag ha en egen ännu mer. :P

1 kommentar :

  1. Vilka superkort, du är en hejare på att fotografera det ser jag det;))
    Sonen är som ett litet gosse-troll, så himlans söt;))
    kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!