30 maj 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Den här veckan har jag massor att vara glad för! :P Första veckan som tvåbarnsmor är till ända. Imorgon fyller Aylinn en vecka! Tiden går verkligen fort när man är i en bebisbubbla! Allt går jättebra och hon är världens snällaste. Storebror har börjat acceptera henne mer och mer och börjar tycka att hon är rätt okej  i alla fall. :)

Idag, måndag, är jag glad för:
Aylinn är äntligen hos oss! :)
♥ förlossningen gick bra och jag är förvånansvärt pigg!
♥ alla fina gratulationer vi fått.
♥ mannen fick några extra dagar hemma tack vare röda dagar. Det gillar vi.
♥ storebror är så snäll och stolt över sin lillasyster, trots att han var en vilde i början.
♥ bebisbubbla...

Vad är du glad för en fin måndag som denna? Skriv en lista du med! Kommentera gärna så kikar jag in hos dig. Besök även Jenny som skapade måndagspeppen. :)

1 kommentar :

  1. Underbar måndagslista;)

    Tänk att lilla Aylinnn blir en vecka, helt otroligt vad dagarna går fort;)

    Mysigt också att ni får ha pappa hemma några dagar;))
    kramizzzzz
    gunsan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!