23 juni 2011

Tassimo T20 - the first taste

Jag är som bekant en sk Buzzador. Jag testar produkter för att sedan berätta (buzza) om dem för mina vänner. Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster.

Denna gång ska jag testa Boschs Tassimo T20-bryggare. Det passade oss jättebra då vi ändå har funderat på att köpa en sådan maskin. Perfekt för de gångerna man bara vill ha en kopp kaffe, eller någon roligare variant. På detta sätt kunde vi få maskinen till rabatterat pris och även få olika smaker på köpet. Win-win-situation med andra ord.

Så fort jag hämtat ut paketet så bryggde jag och maken oss en varsin kopp Latte Macchiato. Maken är ju lite mer teknisk än jag, så han fick premiärtesta. En annan läste noga igenom instruktionsboken innan jag vågade mig på en testkopp. :P Det var inte så komplicerat, men man vill ju inte göra fel.

Det jag gillar så här efter två dagar med maskinen är att man lätt kan göra en kopp gott kaffe snabbt och med en hand. Det är väldigt smidigt med en liten dotter i hemmet som inte alltid är nöjd med att ligga still. Jag kommer helt klart att rekommendera den.

Vill du också bli en buzzador och testa produkter? Klicka här! :)

1 kommentar :

  1. Vad spännande, sen är ju frågan om det är gott också o det kan jag nog tänka mig att det är, mmmmmm;)

    Kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!