11 juli 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Ja här semestras det på hög nivå. :) Då glömmer man bort sådant som måndagslistor för man inte känner att man behöver peppa sig lika mycket kanske. Vi bara njuter av väder och vind och ledighet! :)
Idag, måndag, är jag glad för:
♥ fina födelsedagen i lördags
♥ alla vänner som ska, eller har, gift sig! :)
♥ solen!
♥ tillökningar i vänskapskretsen! Mer bebisar åt folket! :)
♥ mina underbara barn och make.

Vad är du glad för en härlig måndag som denna? Häng med och skriv en lista du med!  Kommentera gärna min så jag kan kika in hos dig! Och glöm inte att hälsa på grundaren Jenny!

1 kommentar :

  1. Vilken wonderful lilsta;))
    Jag har inte skrivit nån lista idag, det blir kanske en lista imorgon istället, lite försenad;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!