19 juli 2011

Varför jag glömde måndagslistan...

Orsak nr 1:
Lånad från HBO
Fjärde avsnittet för säsongen av True Blood. Alcide och Sookie jagar en Eric som är hög på älvblod. :P Åh jag gillar den boken som fjärde säsongen är baserad på. Eric tappar minnet och vet inte riktigt vem han är, och han är så söt som en vilsen "liten" vampyrpojke.

Orsak nr 2:
Lånad från starz
Captain Jack Harkness is back! :) Wee. Ja två avsnitt av Torchwood har kommit. Från att ha varit nedlagda i två år är serien nu tillbaka. Äntligen. Jag föll för Captain Jack när han var med i Doctor Who och räddade Rose och det var ett bra tag sedan. :P Sedan fick han en spin off-serie dvs Torchwood (som förövrigt är ett anagram av just Doctor Who) och på den vägen är det.

Så nu är vi up to date igen. :)

2 kommentarer :

  1. Hihihi, du är för rolig, men den ursäkten är klockren;)) jag har ingen ursäkt......hmhm, men jag återkommer med listor o utmaningar så fort skolan börjar;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. *Thihi* Du är förlåten ;)

    /Kram i ☼

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!