29 aug. 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Det är inte helt lätt att komma ihåg saker när man går hemma hela tiden. :P Plus att jag har haft ett lätt datorhaveri. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta ett nytt abonnemang och få dator på köpet eller inte. Vi har ju en stationär som vi kan plocka upp från källaren i värsta fall. Men det är ju så smidigt med en laptop. Jaja, framtiden får utvisa vad som händer i min datorvärld. :P Jag har i alla fall mycket annat att vara glad för! :)

Idag, måndag, är jag glad för: 
♥ shoppingturen med svärmor i lördags. Barnen fick en massa fint!
♥ dottern börjar återgå till sitt normala nöjda jag efter vaccinationen i onsdags. Tänk att hon är tre månader redan!
♥ min nya penna! :D
♥ sonen har börjat på dagis igen efter långledigheten. Ja, just nu är han förkyld, men som han har längtat! :)
♥ Öppna Förskolan har öppnat igen.
♥ mina Vanish-produkter från Buzzador är uthämtade, så nu ska här tvättas och buzzas igen!
♥ min fina familj så klart!

Vad är du glad för en måndag som denna? Skriv en lista du med och häng med i måndagspeppen som Jenny startade! :)

1 kommentar :

  1. O dessa härliga måndagslistor;))

    Ett litet härligt dilemma det där med laptop eller ej;) det är nåt som jag har gått o velat om hur länge som helst.....o gör fortfarande;)
    kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!