5 sep. 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Så var det måndag igen då. Helgen har varit superbra, även om söndagen var lite däst då vi kom hem sent, eller ja tidigt om man så vill, i lördags natt. Mycket trevlig middag.

Idag, måndag, är jag glad för:
♥ barnen växer och frodas. Eller ja, den ena har varit förkyld, och den andra gnällig sedan vaccinationen... :P Men jag är glad för dem i alla fall! Mina ♥an!
♥ Goda råd under härliga långpromenader
♥ att sonen får gå tillbaka till dagis imorgon. Som han (och jag) har längtat!
♥ jag har testat jordgubssås till anka för första gången. Gudomligt gott! :)
♥ jag är inte totalt beroende av Våra bästa år. Jag kan faktiskt strunta i att titta... Men vill jag...? :P

Vad är du glad för en måndag som denna? Skriv en lista du med, kommentera här och jag lovar att kika med en hälsning hos dig! Titta gärna in hos Jenny som skapade Måndagslistan också! :)

1 kommentar :

  1. Klart du ska titta på Våra bästa år;))
    En härlig måndagslista precis som vanligt;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!