9 okt. 2011

Shopping sprees

Nu har nog shoppingtarmen fått sitt för ett tag framöver. Från marknaden i torsdags kom jag hem med massor av bröd, en varm huvjacka med luddigt foder, teer, napphållare till A, 13 par strumpor (det var 14 för 100 men jag lyckades räkna fel och alltså hem med bara 13 :P), kulor som i vatten blir gelbollar att ha istället för bark i orkidéekrukan och tre franska ostar. Barnen fick även dra i "vinst varje gång"-snöre och fick varsitt gosedjur.
I helgen har vi varit uppe i Söderhamn och träffat makens släkt. Farmon och gammelmormorn hade shoppat lite till lillasyster och igår var vi och shoppade till storebror. Lillasyster fick en jättefin PoP overall och andra fina kläder. Jag hittade den ursöta stickade klänningen på KappAhl och kunde inte låta bli att köpa den! Storebror är även han rustad för vintern med vinterkängor och vinterjacka (täckbrallor har jag som bekant fått tag i gratis på kläbytardagen) och så lite kläder i vanlig ordning! :)

Ostarna kan jag säga försvann väldans fort igår. Så supergoda! :) Får nog ta en titt i ostboden någongång när vi är i Norrtälje.

1 kommentar :

  1. Ooo vda du har fyndat;))
    Superbra grejer;)

    Ostboden i Norrtälje är ju unik, så vansinnigt mycket gott det finns där + en helt underbar krydda, persilja med vitlök, såååååå god;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!