21 okt. 2011

What we've been up to

Haha, jag som trodde att man skulle vara duktig och blogga lite på språng, men tji fick jag! :P Är i vilket fall grymt nöjd med telefonen, speciellt kameran! :) Det blir ju lite roligare när man laddar ner roliga kameraappar som gör bilder ännu finare. :)


Det är full rulle här nästan jämt, så att sitta framför datorn hamnar liksom sist på listan. Men jag ska verkligen försöka att bättra mig. Iaf komma med små vardagsbetraktelser i barnens bloggar. Här skulle jag självklart kunna skriva både det ena och det andra.... :P Men inspirationen kommer liksom inte längre än till en snilleblixt i huvudet. Måste ju få ner det på pränt också!

Igår var jag och lillasyster på tjejmiddag med mina väninnor Fia och Helene. Helene hade även med sig sin dotter som är en månad yngre än lillasyster. Lite meckigt att käka middag i storstan med litet bihang, men det funkade. Vi valde Kungshallen just för utbudet på mat och att det är relativt generöst med utrymme. Vi fick tag i ett bord precis vid rulltrappan så vi kunde ställa barnvagnarna intill bordet och inte känna oss i vägen. Så det blev lite amning och annat bebissnack. :) Jag hade packat ner picnic till lillasyster och hon fick äta gröt i min famn och vi hade gröt lite överallt innan det var färdigt. Sen fick hon flaskan på bussen hem. Sedan somnade hon så sött så i vagnen. :) Nästa gång har vi lovat oss att ses utan små döttrar. Med andra ord ses vi inte förrän till våren! :P

3 kommentarer :

  1. Härligt med Tjejjmidda :)
    Oooo,så fina fotokollage /Kram Kram i Höst ☼ strålar!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter, o skönt att ni hittade plats där ni kunde sitta med vagnarna i lugn o ro;))

    Kramizzzz

    psst. fotoapp är nåt som jag ska leta efter;)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga fotocollage;))
    kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!