25 dec. 2011

Julafton 2 av 3

Så var ännu en julafton till ända. Fullt ös hela dagen på två barn. Storebror har tjatat om tomten i en vecka och äntligen kom han! :)
Barnen fick börja dagen med att öppna varsin julklapp från Moster Carola, efter instruktioner. Dessa innehöll kläder för dagen. :) Lillasyster fick en jättefin stickad röd klänning samt strumpbyxor med ankstjärt, båda från NameIt. Storebror fick skjorta, slips och väst från samma ställe. Så fina de blev! :)

I övrigt fick storebror (se bild längst upp, bredvid bokeh-bilden): En till skjorta, slips och väst från oss, en eldriven motorcykel och star wars-pjs från farfar, flexitrack bilbana, bilgardiner, biltallrick och bestick, en bilartröja av oss och en stor kartong med ritgrejor från vännen Erik. Lillasyster (se bilden till vänster om syskonbilden) fick: En hello kitty-klänning, en flanelltunika, två par leggings och 4 par strumpor från oss, en cardigan, body och larv från farfar, lovikavantar från moster och en leksaksgitarr från kompisen Erik. Jag fick (se bilden till vänster om storebrors presenter): presentkort från svåger på KappAhl, brödrost (jag och maken tillsammans) från svärfar, klocka och halsband från systeryster samt gurkmandolin och Halvblod (ej på bilden då den ligger och väntar på mig att hämtas ut hemma) av maken. Han betalade även för den fina klänningen jag hittade till nyår. :) Insåg att jag inte kan amma i den som jag fick av honom förra året, så jag blev överlycklig när jag hittade denna på Lindex. :) Återkommer till den i ett annat inlägg, alternativt på nyår. :)

Idag laddar vi om för ännu en julafton imorgon. :)

1 kommentar :

  1. Härliga bilder på en härlig familj;))

    Så fina de är i sina nya kläder, Name It har mycket fint, det märket har dotra o svärsonen på Bazaar också;))

    Här håller vi också på att ladda för en liten julafton imorgon;))
    Härliga dagar;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!