17 jan. 2012

Nämen, varför inte chocka kroppen?!

Zumba igår, promenad imorse, och så blev det en promenad även ikväll... Laddade även ner en sådan fin app så jag kan hålla reda på min träning och förbränning. :P Ja, jag är lite nördig när det kommer till sådant och det är ju kul att se resultatet.

Jag har även tänkt att dra in lite på kolhydraterna. Inget avancerat som någon diet eller så, utan mer grönisar helt enkelt. Jag ammar ju delvis fortfarande så det blir i sådana fall en senare fråga. Men lite mer tänk kring nyttigheter är ju aldrig fel. Mitt största problem är ju att jag visserligen blir mätt när jag äter, men snabbt blir hungrig igen, så jag måste hitta på något bra och nyttigt mellanmål/snacks. Sen när man kommit igång med en regelbunden träning så brukar det mesta lösa sig. :)

Nu hoppas jag bara på att jag orkar hålla igång, så att det inte blir som det brukar... Jag blir sjuk och så rinner det ut i sanden... Pepping, tack!

2 kommentarer :

  1. Men det är ju självklart att du kommer att hålla igång, kan man köra pass o ha lill-skruttan sittandes bredvid, ja då funkar allt;))

    Heja på heja på;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  2. Duktiga du! När lönen kommer tänkte jag gå med i Vv, igen... Såg att de hade gett ut en app vilket jag tror skulle passa mig eftersom jag sällan sitter vid datorn.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!