13 feb. 2012

Godmorgon måndag!

Jo tack... det känns så där faktiskt. Har haft en bråkig unge i sängen igen. Han som vi tappert försökte hålla vaken till efter sju igår. Han däckade 18:47. Jag brottades då med en övertrött dotter som bara vägrade sova och pappan tittade på teve. Men man känner sig rätt elak när han verkligen säger att han vill sova... Dock fick vi ju betala det priset imorse/natt då när han kom in och tyckte att han skulle upp och leka innan kl 5. Inte helt okej.

Idag kör jag igång med träningen igen efter en dryg veckas uppehåll. Jag har verkligen saknat zumban och det har varit så svårt att motivera sig själv till att gå ut och gå. Inte för att jag har haft något sällskap heller direkt. Var ute på en rask kortis i lördags och igår var jag ute och busade i snön med sonen. Det blev några turer upp och ner i pulkabacken i alla fall.

Dottern har sin första tand på g upp! :) Äntligen! Tror nog den andra följer efter av bara farten. Dessutom har hon fattat pinceppgreppet= kul för henne, dock övar hon flitigt på mina ögonfransar= mindre kul för mig... :P

2 kommentarer :

  1. Oj,det var tidig lek *thihi*...
    Vilket coolt foto ♥
    Ha en bra dag/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på dig o den morgonpigge sonen;))

    Det där när de små fingrarna nyper tag i ögonfransarna, det är inte alltför skönt;))

    Kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!