6 mars 2012

Hurtiga mamman som kom av sig, igen

Har ni hört den förut? :P NU verkar jag äntligen vara helt återställd från min sk öronkatarr eller vad det nu var, och känner mig taggad att ta tag i träningen igen utan risk för ett återfall. Vädret gör ju allt mycket härligare och energin och inspirationen riktigt sprudlar. I alla fall för ett tag. :P

Idag tog jag mig en promenad efter lunchen för att 1) få njuta av den sköna solen och 2) få skruttan att sova - vilket hon gjorde. I nästan tre timmar! Ha, hade jag inte alls räknat med. :P Så det blev iaf en rask, men kort promenad i vårsolen och sedan hängde vi på öppnis, där det var öken en sväng, sen blev det fart. :) Vädret lockar ju dessutom till en hel del utelek. :) I söndags var jag och sonen ute och cyklade och lekte i parken i nästan två timmar innan magen kurrade för mycket. :) Så mysigt.
Idag skulle han prompt cykla till dagis. :) Sötnöten. Det var i alla fall inte svårt att få honom att gå hem efter öppnis i alla fall. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!