25 apr. 2012

Inskickat och klart...

Igår skrev jag klart novellen inspirerad av Halvblod. Min kära korrekturläsare Anneli läste och vi ändrade några saker, och nu alldeles nyss, skickade jag in den till Mörkersdottir Förlag i hopp om att vinna Vingar av glas, fortsättningen på Halvblod. Håll tummarna för mig! Jag kommer att låta er läsa sedan när tävlingen är avslutad. Men ett liiitet litet smakprov kan ni ju få...
Joråsåatt... Nu är det bara att vänta. Tävlingen pågår till sista april, och sedan ska de väl välja ut en vinnare... ;) Håll tummarna är ni snälla! Denna har jag verkligen jobbat hårt för!

2 kommentarer :

  1. Jag håller på dig det vet du ♥ Skulle vara jätte kul om du vann!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wiiiiihihi...Klart jag håller tummarna för dig :)
    /Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!