23 maj 2012

Morgongympa ftw!

Yes, jag trotsade kroppen inklination till att bli förkyld och körde zumba igår och så morgongympa idag. Körde på ett pass jag hittade på Allas, och avslutade med plankan. Lagom lugnt och snällt på morgonen och för första försöket tycker jag. Kändes ju dessutom i kroppen efter zumban igår. Jag var även ackompanjerad av sonens ständiga 20 frågor om varför det och varför så, och mamma vad håller du på med? Men, det är väl smällar man får ta när man har morgonpigga ungar. ;)

Känner mig verkligen mycket piggare och har mer energi än förut. :) Inget sovande på bussen, utan jag njöt av Captain Wentworth och miss Anne Elliot. Det är ju så spännande nu, boken är snart slut! ;)

Dessutom fick jag ett infall och beställde en ny prenumeration på iForm, som jag tidigare haft. Man fick ju med ett "platt-mage-kit" med hopprep, yogamatta, bok, måttband och pilatesboll. Japp, hurtiga mamman är tillbaka! :D

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!