7 juni 2012

Det här med träningen...

Alltså, jag är rätt säker på att jag har någon form av allergi mot träning. För varje gång jag börjar komma in i rutiner och känna resultat så blir jag sjuk. Denna gång var inget undantag. Efter tre-fyra trängingssessioner var förkylningen ett faktum. Jättekul att ha ettårskalas och inte känna sig helt fit for fight, not. Ännu roligare var det att vakna söndagen efter och inte kunna öppna ena ögat. Förkylningen förflyttade sig till mitt vänstra öga och jag såg ut som om jag varit i slagsmål. Mindre trevligt. Så, jag har alltså inte tränat på nu två veckor, för att förkylningen har varit något efterhängsen. Som tur är så kan man fortfarande gå ut och promenera när vädret tillåter, även om man är sjuk. Det känns helt okej när man har så fina promenadstråk som dessa att utforska...


Ikväll ska jag dock försöka mig på ett zumbapass igen. :) Maken och ungarna är på playdate med Saga och hennes pappa, så har jag "tur" får jag träna ensam!

1 kommentar :

  1. Typiskt dårå...
    Men du så vackra foto & mysigt att pappsen har Playdate men barna' tillsammans med Saga & hennes papps...Wooohoo!

    Dansa lite Zumba är roligt hihi gör det ibland med lilla tjjjan Meia snart 4 år ♥
    /Ha en underbar dag Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!