23 juni 2012

Känslan av en annans röst i mitt huvud...

Nej, jag håller inte på att bli galen, åtminstone tror jag inte det! ;) Men på sistone har det flyttat in karaktärer i mitt huvud som kräver min uppmärksamhet. De riktigt gnabbas där inne om vem som ska få mest uppmärksamhet. ;) Det är väl bara att lyda och börja skriva helt enkelt.

Börjar inse att det är ritkigt svårt att skriva på svenska och hittar lättast orden på engelska. Det engelska språket är ju lite mer varierat och det finns ord som helt enkelt inte får samma klang på svenska. Typ "flabbergasted", "nevertheless", "alas"... listan kan göras lång. ;) Kanske står det inte helt rätt i mitt huvud i alla fall... ;)

Fast jag lyssnar hellre till mina fantasifoster än den som hör till mitt dåliga självförtroende... ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!