10 sep. 2012

Google Translate FTW!

Haha, vad kul det är att öppna mailen och ögna igenom mailet från susnet.nu där alla besök jag har fått i bloggen på senaste tiden finns med. Döm om min förvåning när jag fått besök från Coldplays Wiki! Tydligen har de surfat runt och hittat fanrecensioner från konserten på Stadion och då hittat min! :) Google translate har fått jobba och de har översatt det jag skrivit! ;) Kanske inte den bästa översättningen, men man fattar ju vad jag menar i alla fall. Kul i jul! :)



Hehe, it's so much fun to open the mailbox and look through the mail from susnet.nu where all the visits I have received here on the blog i listed. Imagine my surprisen when I found a visitor from Coldplay's Wiki! Apparently they have search the net to find fan reviews about the concert on Stadion and found mine! :) Google Translate has done it's work and translated what I wrote! Perhaps not the best translation in the world, but you get the picture. Fun fun! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!