20 sep. 2012

#sytycd s9: My favourite moments

I tisdags korades vinnarna i årets So you think you can dance i USA. Jag ska inte avslöja vilka som vann, eftersom det fortfarande sänds här i Sverige, men jag tänker dela med mig av några av mina favoritrutiner den här säsongen. Det kan komma att förekomma rutiner som ännu inte visats i Sverige, men det får ni ha överseende med eller helt enkelt blunda. ;) Men jag avslöjar inga resultat.

Eliana blev tidigt en av mina favoriter. Gillar hennes energi och sättet hon dansar på. Den här dansen med Alex är helt underbar, för att inte tala om låten!
Cole är en annan favorit, och även om den här rutinen från början var koreograferad till Kayla och Kupono i säsong fem så tycker jag att Cole och Lindsey gjorde denna superbt.
Chehon en annan av de dansarna som jag också föll för direkt. Han är liksom majestätisk på något sätt.
Tyce Diorio. Nuff said.
Aubrey+Matthew+Travis Wall= Titanic. Awesome stuff.
what's not to love? Okej, jag måste sluta nu... ;) Hittar bara fler och fler som jag vill visa upp... ;) Denna säsong var i alla fall den bästa hittills tror jag. Så mycket bra musik, så många bra, unika dansare, så många underbara rutiner... Ah! Synd att det är slut. :(

1 kommentar :

  1. Det har jag aldrig sett förut.

    Jag såg att du har varit med och tävlat i någon av mina tävlingar förr där ett smycke har varit vinsten. Nu har jag en tävling till om det finns något intresse för det :-) http://www.sjubarnsmamma.com/2012/09/vinn-valfritt-halsband.html#.UFr8V43N_kc

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!