8 okt. 2012

#glee s4 e 04 - The Break Up

Spoiler alert!!!
*Varning för fjortistanten!* 

OMG! Vad är det som händer?! Alla går skilda vägar! Hur? Varför? Jag vet  knappt vad jag ska skriva... Visst, jag tycker att det är spännande med Rachel och Brody, men Finn då? Vart ska den stackarn ta vägen? Och Kurt och Blaine? *sobs* Och Emma och Will??? Nej!!! Varför var alla tvungna att göra slut samtidigt? Mitt stackars hjärta klarar inte av det...

Avslutar min fjortisstund med Glees version av Coldplays The Scientist.

OMG! What's happening?! Everybody's breaking up? How? Why? I don't even know what to write... Sure, I'm kinda excited about Rachel and Brody, but what about Finn? Where is that poor sod to go? And Kurt and Blaine? *sobs* And Emma and Will??? No!!! Why did everyone have to break up at the same time? My poor heart can't take it... 
I'm ending my teenage-rant with Glee's version of Coldplay's The Scientist (above).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!