29 jan. 2013

Tidiga alster...

För ett par år sedan så hade vi en gemensam bloggrej på forumet som hette Veckans Novell. Vi turades om att skriva början på en berättelse, typ tre fyra meningar och sedan fick de som vill skriva en novell som började med just dessa meningar. Tyvärr dog aktiviteten ut, men eftersom några har uttryckt en önskan om att få läsa det jag skrivit så länkar jag i alla fall till dessa ifall någon som känner för att läsa. :) Det går bra att lämna kommentarer i den gamla bloggen också, eller här vilket ni känner för. :)

Jag jobbar på med de erotiska novellerna och jag tror att jag börjar få kläm på dem och vet hur jag vill att det ska sluta. Den ena blir nog lite längre än den andra, men det finns inget i reglerna som säger hur lång novellen får vara. Men jag siktar på 10 a4 i alla fall. Man vill ju inte att det blir för långt och utdraget. ;)

1 kommentar :

  1. Så synd att det slutade :(
    Håller tummarna för Novellerna/Kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!