7 feb. 2013

It's getting hot in here...

Igår skrev jag nästan klart novell ett. Riktigt hett blev det. Nästan så att man satt där och rodnade lite. ;) Och det är väl ett bra tecken. Frågan är bara om jag vågar läsa igenom den igen. ;) Tycker jag fått en bra balans i språket, inte för porrigt och inte för ingående. Sen dök det så klart upp ännu en stark alvprinsessa i mitt huvud i tisdags, så jag känner att jag måste ge henne en chans...

Har funderat på om det är dags att starta en skrivblogg (har ju en för mina fanfics), en som bara handlar om skrivandeprocessen och inte annat krafs. Men jag vet inte. Har tillräckligt många bloggar tror jag. Eller? Funderar iaf fixa en länklista eller liknande så att man lätt hittar det som handlar om bara skrivandet om det är det man är intresserad av. Jaja, det tål att tänkas på, inget man gör i brådrasket i alla fall. Definitivt inte mitt i en flytt och novellskrivande. ;)

1 kommentar :

  1. Hihi Det låter dé ;)
    Skrivblogg?!Tja...varför inte/Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!