15 juni 2013

Sommarpyntat

Så där ja. Då har vi uppdaterat lite här inne. Känns bra med en lite ljusare blogg nu på sommaren. Tycker det blev lagom mycket lullull. :) Vad tycker ni?

Som vanligt när det kommer till att uppdatera och förnya funderar jag på namnbyte och inriktningsbyte. Här är det ju en salig blandning av allt som jag gillar. Vardagsbetraktelser trängs med författardrömmar, inredning, skriverier, familjen. recensioner och löst pladder. En och annan fanvideo och fanart letar sig också hit, trots att jag faktiskt har en engelsk blogg för dessa. Egentligen kanske jag borde ha en egen blogg för just mitt skrivande. Kanske en lite mer "officiell" och inte lika privat som denna är. Visst, kanske går händelserna i förväg, men va fan, man måste ju tro på sig själv inom något iaf. Och mitt skrivande tror jag på. Så det så!

Jaja, jag ska njuta av lördagskvällen, vad den nu kommer bjuda på. Mer designande kanske, då ungarnas blogg också behöver ett facelift. Fast just i detta nu så har jag en liten blondin som står och drar mig i klänningen och pockar på uppmärksamhet.

På återseende!

3 kommentarer :

Tack för din kommentar!