15 aug. 2013

Konsertfesten, Sundsvall

Lite sent om sider, men va skjuttsingen så kan det vara ibland. Det blev ju lite annorlunda än jag tänkt mig då vi inte fick tag i någon barnvakt så blev det till att bege sig till Sundsvall solokvist. Tur att jag har en mamma och syster som bor i krokarna så jag fick sällsis i alla fall. Mamma fick hänga med mig på fredagen och lyssna på Gyllene Tider och syrran på lördagen. Det var rätt smutt att bo på Elite Hotell Knaust måste jag säga, även om rummet inte var det flådigaste, men hotellfrukosten som ingick gick inte av för hackor. Så på det hele så blev det en riktigt bra helg i alla fall.


Sundsvall är en rätt charmig stad med fina gamla hus och en massa söta drakar som står utplacerade över centrum. Kan tänka mig att åka dit igen med familjen. Det är ju inte så långt faktiskt. :) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!