10 okt. 2013

Uppvaknanden - som e-novell

Glada nyheter! Igår fick jag meddelande från förlaget att man nu kan låna min novell Uppvaknanden på elib och inom kort går den att köpa i webbutiken. :) Nu behöver man alltså inte köpa/låna hela antologin om man inte absolut vill.

Väldigt roligt måste jag säga! Som alltid så hoppas jag att komma igång med skrivandet igen. Det går lite trögt just nu, trots att jag börjat med en till skrivarskola. Det blir i alla fall någon mening om dagen, och det är bättre än ingen alls. ;) Svårt dock att hitta ork och inspiration när man jobbat till 20:15 varje dag den här veckan. Fast det betyder ju inte att jag inte tänker på mina texter, för det gör jag. Och kommer jag på något, ja då skriver jag ner det så fort jag kan för att inte glömma bort det. Dock tror jag att jag måste ta några dagar i veckan då jag verkligen sätter mig ner och tvingar mig att skriva, eller i alla fall gå igenom texterna.

1 kommentar :

  1. Hääärligt jakeline :)
    Hoppas du får riktigt "skrivklåda" mé ...

    /Kramar Annmi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!