18 feb. 2014

Vårkänslor

Jodå, det kan faktiskt vara så att våren kommer i år igen. Snön är i princip bortsmält, solen har förgyllt vår vardag i två hela dagar, faktiskt. Snart kan man avnjuta kaffe på altanen i eftermiddagssolen utan att bylsa på sig allt för mycket.


Solen ger mig alltid energi och gör jobbiga dagar lättare att ta sig igenom. Jag är i alla fall glad att man har så härliga kollegor och det är verkligen tråkigt att vi nu är så många som går skilda vägar. I lördags hade fina JobbSandra fest, grymt skoj! Kanske lite för skoj... Körde på en semi-preppie-look och kände mig rätt snygg, därav nedan selfies! ;)


JobbSandra och jag har även kommit ut på promenad nu två dagar. Väldigt skönt måste jag säga! Visst, har lite benhinneinflammation nu, men det är det värt! Fick dessutom möjlighet att fota ett hus som jag tänkt fota i evigheter, men aldrig hinner för vi bara åker förbi det med bil! Stor inspiration till huset där min vampyr bor. Fast, det ligger så klart mer isolerat och uppe på en kulle... ;) Någonstans ska det även finnas en balkong... ;)


1 kommentar :

  1. Underbart med sool...
    Åh,så fin du är <3

    Sådana där vackra hus är ju stadsparken bla full av hihi har aldrig tänkt på Vampyrer ;)
    /Kram pårej

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!