17 mars 2014

Ute faller snön

Men här inne har det blivit vårligt. Tyckte det var på tiden att ta bort den julinspirerade designen och satsa på ljusare och våriga ting. :)


Hoppas även att min rediga förkylning som jag har dragits med i snart två veckor ska ge med sig. Idag har den satt sig i huvudet och jag har haft megahuvudvärk i princip hela dagen. Mindre roligt. Jag har således inte fått så överdrivet mycket gjort idag. Barnens rum blev i alla fall äntligen ordentligt städade. Det var verkligen på tiden. Jag har även skrivit några rader, och det är ju alltid bra.

Har även börjat se om Veronica Mars nu när filmen kommit. Tror vi slutade kolla i mitten av andra säsongen, så jag har en del helt nytt att vänta också.

Har man inget att göra så skapar man sig något att göra. ;)

3 kommentarer :

  1. Oj...Det var inte lite snö,men lugn Våren kommer igen :)
    Riktigt söt Design du gjort /Kryis Kramen

    SvaraRadera
  2. Trots snön som inte är alls mysig just nu måste jag säga att det var en mysig bild. Fint ni bor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är supermysigt, även med snö! ;) Fast nu får det räcka tycker jag. :)

      Radera

Tack för din kommentar!