3 apr. 2014

Ny månad, nya tag

När jag gjorde min aktivitetsrapport som AF och a-kassa kräver nuförtiden så insåg jag hur få jobb jag sökte i mars. Fy. Kändes som om det var fler, men icke. Har inte fått någon information om hur många aktiviteter som faktiskt krävs, men men. Så idag blev det tre nya jobb sökta. Känns som en bra början på månaden och förhoppningsvis fortsätter det så.

Har känt mig lite energilös på sistone. Det går så klart upp och ner, men senaste veckan har varit riktigt tung. Inte blir det bättre av att man fått en ny släng av ögonflammation eller dylikt och man ser ut som om man har supersjuk. Kanske är jag allergisk mot att gå arbetslös? :P Får se om det ger med sig eller om jag behöver gå till läkare. Det kan ju vara allergier också då jag även är snuvig.

Igår fick jag i alla fall äntligen håret klippt, det har hunnit blivit riktigt långt och oregerligt sedan sist. Blev supernöjd! :)


Får se om jag tar och lägger i någon färg också sedan, har inte bestämt mig. Färgen är helt okej som den är just nu, men jag saknar mitt rödbruna hår som jag i princip alltid har. ;) Aldrig är man riktigt nöjd.

Nu hoppas jag i alla fall att energin och orken ska komma tillbaka så att även motivation till skrivande och annat nödvändigt infinner sig igen. :) Peppning är alltid välkommet!

1 kommentar :

  1. Så fin du är,vännen ...
    /Krya på dig Kram från mig i goaste vårsol!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!