29 aug. 2014

Det är slut (igen)

Ja idag, för andra gången, lämnade jag Teleperformance Söderhamn bakom mig. På måndag väntar nya äventyr med min nya arbetsgivare, först med två introdagar i Stockholm. Det känns lite vemodig, även denna gång, även om jag visste att det var "temporärt". Så många nya härliga människor jag lärt känna och nya saker jag lärt mig.

Jag slutar dagen med att vinna ett bokpaket! Alltså facebooktävlingar är de bästa! Det är tredje vinsten den här månaden! :) Fyra nya böcker väntas dimpa ner i brevlådan inom kort. Vilken lycka för en bokmal! :) Som grädde på moset har jag haft förmånen att få läsa ett rec.ex av en "kollega" som också ligger på Mörkersdottir Förlag. Jag känner mig rätt glad just nu! :D (kan vara vinet som pratar, men det talar vi tyst om, ok?)

Så summa sumarum, livet är underbart!

1 kommentar :

  1. Förstår att det känns lite vemodigt,men de nya vännerna har du säkert kvar ♡ ...
    Lycka Till på nya jobbet/Kram Annmi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!