25 maj 2016

Framsteg

På fredag ska jag till sjukan igen och ta bort skruven som sitter i, tror jag, fotknölen. Fått roddat runt lite så nu följer grannen med som barnvakt åt Yrla medan jag är på operation. Hon ska ändå dit och jobba sen så det passar ju bra. :) Pratade med sjukgymnasten igår också och bokade tid för ett första besök nästa fredag. Just idag känns det jättebra i foten. Inte så svullen tack vare stödstrumpor som jag fått låna av samma granne. Haltar omkring utan kryckor för det mesta, men är jag uppe på benen för mycket svullnar foten direkt och börjar värka betydligt mer. Måste försöka komma ihåg att vara lite mer snäll mot den. 

För övrigt blev jag nöjd med klippningen. Känner helt klart att jag kan gå tillbaka till samma trainee igen och klippa mig. Hon tog kommando och var inte alls velig som mina tidigare erfarenheter har varit. Klippte bort en dm skulle jag gissa och blev till en snygg page istället för slänghäng. :) 


Nu ska jag ägna resten av dagen åt att rejsa mot deadline för novellen. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!