21 mars 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Så var det måndag igen. Helgen har varit skön och utan måsten. :) Promenad i vårsolen med sonen och vovven och annars städ och tvätt, sådant man inte hinner med på vardagarna. Plus en hel del tevespel. Även jag har fått spela lite! :P Det ni!

Idag, måndag, är jag glad för: 
♥ v 32 och bara två månader (minus en dag) till BF!
♥ vi ska på dop för lilla Saga på lördag och jag har faktiskt redan köpt presenten! :)
♥ jag vann en bärsjal! :D
♥ våren är faktiskt på väg på riktigt nu.
♥ jag har bokat in mig på modellfotografering, äntligen. Nästa lördag är det dags. :)
♥ sonens nätter fortsätter att vara bra, vilket gör att denna höggravida kvinna även sover mycket bättre! :)
♥ jag har förvånansvärt få krämpor, om dock lite sammandragningar då och då, men det är normalt som omföderska, kroppen vet ju redan vad som väntas.

Vad är du glad för en mulen måndag som denna? Skriv en egen lista och känn hur måndagsdeppet försvinner! :) Hälsa även på hos Jennyn, måndagslistans grundare! :)

2 kommentarer :

  1. Alltid lika härligt att läsa din Måndagslista ♥
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med en måndagslista, man blir riktgit glad, kanske nåt att ta efter;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!