6 juni 2011

Shoppat

Åh jag blev så glad när jag kom hem idag! Mina namnsmycken jag beställde förra veckan hade kommit! De är såååå fina!
Maken fick ett likadant fast med svart läderrem. Kom på i efterhand att jag kanske borde skrivit Mattias ♥ Maria på hans, men nu blev det Maria ♥ Mattias = Eomer och Aylinn på båda. :)

Nu undrar ni säkert vart jag har köpt dessa fina halsband, och det ska jag så klart berätta för er! Jag har köpt dem hos Helenas Smycken, en av mina nätvänner. :) Det finns mycket fint att välja på hos henne. Det bästa är, att smyckena är superfina och inte alls dyra! Så hälsa på hos henne och kika på vad som finns!

5 kommentarer :

  1. Nja jag badar ju inte, men barnen badar och det var mycket folk på stranden idag när vi var där. Så om man inte är badkruka som jag så är det nog helt okej :)

    wow vilket vackert smycke!!!!

    SvaraRadera
  2. Men ohhhh vad fina de är, helt otroligt;))

    Får nog ta o göra en sväng till in till henne;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du blev nöjd med era smycken :)
    Fint fotat åxå.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. hej hej
    Roligt att d vill följa OSS
    våran lilla familje blogg hittar du här
    http://timaki-timaki.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Nej jag tycker det var rätt skrivet för nu påminns han ju om att du älskat honom :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!