23 aug. 2011

Lillplutten på upphällningen?

Jag tror min laptop börjar ge upp. Efter omild behandling från litet barn i två år, vätskeinvasioner och nu senast matade sonen den med lite kaffe, så blir skärmen ibland helt vit för en stund och efter kaffeinhaleringen så har tangentbordet slutat att fungera. Har sagt upp abonnemanget som jag tog för att få datorn när vi flyttade hit och inte skulle få bredband indraget på ett halvår, så jag kan ju ta och beställa en ny...

Just nu sitter jag med ett externt tangentbord som är större än laptopen och där spacetangenten inte fungerar som den ska. Mindre roligt med andra ord...
Det ser inte helt rätt ut va?

Visst kan jag låna makens, men jag har ju allt mitt på min dator, och det är inte alltid nätvärksdelningen vill fungera och jag får ABSOLUT INTE ladda ner några program eller dylikt till hans dator.

Klart att mamman ska ha en ny dator...?

2 kommentarer :

  1. Men det är ju bara såååå självklart att du ska ha en ny dator, fattas bara;))

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. Det är väl självklart att du ska ha! Håller med Gunsan :-)

    Det låter dock som om sonen får vänta ett antal år på sin egen? *skrattar*

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!