31 aug. 2011

Vad hände?!

Jag har stått emot så många år. Så många gånger jag varit hemma, men ändå lyckats byta kanal i tid. Men nu är det kört. Jag är lite fast. Lite fast i Våra Bästa År. Det är inte bra. Det är inte ens en bra serie. Jag har inte följt den förut... Hur hamnade jag här?!
lånad från allmanbildad.se
Måtte sonen bli frisk snart så jag kan få komma ut och bryta denna dåliga trend. Inte nog med att jag fastnat i Våra bästa år, jag följer gärna alla sorters Top Model (även de säsongerna som jag redan sett), Project Runway, Unga Mödrar... you name it, I have probably seen it more than twice. Dang it!

Hjälp!

3 kommentarer :

  1. *asg* Illa..illa du ;)
    /Kraaaaaaaaaaam pårej!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, men jag måste bara säga att jag kan förstå dig, det är lite lätt att fastna i de här serierna som visas, själv kikar jag på Robinson fast jag blir så irriterad varje gång;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  3. oj oj, detta låter illa ha ha ha, du måste slita dig från den hemska serie hi hi ;)

    Hoppas du kommer ur det snart så den inte har dig i sina klor (Hörs det att jag avskyr den serie) :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!