11 sep. 2011

Loppissöndag!

Idag tog vi oss en tur till Roslagsstoppet för lite bakluckeloppis. De har haft loppis där varje söndag nu typ hela sommaren, men vi har liksom aldrig kommit iväg förräns nu. OJ, vad mycket folk det var, både säljare och köpare! Dottern placerades i baby björnen och sonen på pappas axlar och sen var det bara att titta. Vi hade väl egentligen inte tänkt köpa något, men vi kom hem med både det ena och det andra... :P Jag hittade tex en jättefin lampa, kläder till dottern och maken en ny trådlös telefon.

Knappt 200 kr gjorde vi av med... :) Och dottern har fått sitt första Hello Kity-plagg. :) Blir bra att matcha de mer killiga kläderna med lite rosa och lila! Och klänningen är ju bara så SÖT, dock i storlek 80, men den kanske passar till jul... :P

2 kommentarer :

  1. Härligt med loppis o bakluckeloppis, det var jag på för första gången i somras;)

    Finfina saker som ni kom över;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. Jag har velat åka dit länge men har inte heller kommit iväg. Fast jag har fått för mig att det bara är varannan söndag! Måste jag kolla upp, annars ska jag försöka dra med mig familjen dit på söndag. Har hört flera som tycker det är bra där.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!