4 okt. 2011

Award!

Tack snälla Gunsan för den finfina awarden! :)

Så ska jag länka till fina gunsan som gav mig awarden (check, redan gjort) och avsluta dessa meningar...
1. När ingen ser/hör mig... dansar jag
2. Jag går aldrig hemifrån utan... mobilen och ytterst sällan utan min dotter.
3. Min blogg heter som den gör för... för den handlar om mig, Mamma Jakeline, och mitt liv som mamma, fast det är en egoblogg i första hand.
4. Om jag vågade skulle jag... hoppa fallskärm
5. Om 10 år kommer jag... förhoppningsvis bo i hus.

Nu ska jag alltså skicka denna award vidare till 5 stycken goa bloggare, och dessa blir
(detta moment är självklart frivilligt, men det är ju kul om awarden fortsätter sin resa runt bloggvärlden):

6 kommentarer :

  1. Åh va kul! :) Tack gumman! Denna award skulle nog nästan bara passa att ge tillbaka till dig.. :o Kan man göra så?

    SvaraRadera
  2. Härliga svar du lämnat o vad modig du är som skulle vilja hoppa fallskärm, även om vågade;))) det är nåt som jag aldrig skulle våga göra;)
    kramizzzzz till dig o för en härlig blogg;)

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar!! Och ja, det piggade upp mig! Så jag tar mitt halsont och fortsätter i samma anda som du!!

    SvaraRadera
  4. ha ha, har du?? Ja just det mekoneomen låg där också ha ha :)

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt aldrig varit på er marknad, men den ska ju vara bättre än vår har jag hört. Men jag vet inte, har man sett ett stånd med strumpor och mirakeltrasor så har man väl sett alla? :-D

    Duktig lilltjejen är som redan sitter!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!