3 okt. 2011

Måndagslistan

Höll på att gå och lägga mig utan att skriva den... Hemska tanke! :P Här har man inte bloggat på hela veckan, och när måndagen väl kommer (min bloggdag nummer 1) ja då är jag på väg i säng utan att ha präntat ner det "viktigaste"! :P Eller, nje den viktigaste posten är redan publicerad. Ja, ni gissade rätt, favoritbilderna! :P Inget gör en mamma gladare än att få visa upp sina (i hennes ögon) otroligt vackra barn.

Idag, måndag, är jag glad för: 
♥ dottern verkar gilla maten och gapar numer ivrigt när skeden kommer.
♥ sonen är på god väg att lära sig cykla. Han "vurpade" bara tre gånger (eller nio enligt honom själv, hans nya favoritsiffra, plus han enligt sig själv är åtta år om någon undrar. :P)
♥ den härliga fredagen! Lekrymden och farfarsbesök går inte av för hackor! :)
♥ dottern rullade från mage till rygg idag. Egentligen var det en olyckshändelse. Hon låg på mage och tappade huvudet lite så hon slog i golvet och i rena förskräckelsen rullade hon över till rygg. :P Annars har det varit mest ryggsida till mage i soffan när hon ramlat från sittande. :)
♥ jag har fått en fin award. Mer om det imorgon. :)

Vad är du glad för en måndag som denna?

1 kommentar :

  1. Vilken härlig lista, o ve o fasa, jag har glömt Veckans Favoritbild, men jag fuskar nog o tar den imorgon, tar mig själv lite dispans;))
    kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!