31 okt. 2011

Idag, måndag, är jag glad för...

Vilken fartfylld helg det varit! :) Härligt! I fredags, tacomiddag hemmas hos B & J, i lördags 1 årskalas för finaste Saga och i går loppis, lunch hos B&J och 3 årskalas för finaste Dahlia. Så det var inte för utan man kände att man faktiskt fick spendera hela dagen hemma idag! :) Myst massor av mina hjärtan!

Idag, måndag, är jag glad för: 
♥ att lillasyster inte blivit lika påverkad av vaccinationen här gången. Dock en segdragen förkylning istället...
♥ att storebrors trots börjat avta något. Eller mitt tålamod blivit större. Jag hoppas på det förstnämnda. :P
♥ fynd gjorda på loppis och auktioner!
♥ min mobil, igen. Jag upphör aldrig att förvånas och förundras. :) Me likie so muchie! :D
♥ min man. För han är bäst. ♥ tre år som gifta förra veckan.
♥ vi ska träffa nytillskottet Christian (med reservation för stavningen...) i helgen!

Vad är du glad för en måndag som denna?

1 kommentar :

  1. Vad härligt att lä'sa din lista;))

    Skönt att vaccinationen inte ställde till det o att den lilla skruttan snart är fri sin förkylning;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!