10 okt. 2011

Måndagslista

Något sent, men bredbandet har krånglat typ hela dagen. Har startat om routern ett otal gånger idag. Drygt som bara den när man försöker buda på auktioner och så vidare.

Idag, måndag, är jag glad för: 
♥ mina underbara ungar. Seriöst, vad skulle jag vara utan dem?
♥ min man som står ut med en super-pms-ig fru. Tror dock att pillerstoppet har hjälpt lite. Fast nu är ju tant röd här, så det är inte så lätt att jämföra... :P Pardon my over revealing nature...
♥ höst innebär att många favoritserier är igång igen. Typ The Vampire Diaries (och jag gillar verkligen den nya lite mörkare och "farligare" Stefan), Supernatural, How I met your mother, The Big Bang Theory mfl. Bubblare för säsongen är The Secret Circle, Pan Am, 2 Broke Girls och New Girl. Ja, vi tittar i USA-takt. The wonders of the digital age. :P
♥ min generösa svärmor (och svär-g-mormor) som förser sina barnbarn med fina kläder! :)
♥ jag har vunnit två auktioner på fejjan. :P Alla auktioner börjar på 1 kr plus porto. Najs prajs kan det bli. :) Fixade ett par jättefina jeanssnickarbyxor för 46 kr och en fin randig body för 15. :)

1 kommentar :

  1. Härlig måndagslista , det finns fler nattugglor härute i mossen ser jag;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!