14 okt. 2011

Mommy's got a new phone!

Ja, äntligen ska även jag få ansluta mig till android-användarnas skara! En SonyEricsson Xperia Arc S är på väg hem till mig! Wee. Det stog mellan den och Samsung Galaxy sII och det var inte lätt att välja. I slutändan var det snålheten som segrade och xperian kostar 50 kr mindre i månaden. Maken har ju galaxyn så det kan ju vara kul att inte ha likadan. :)
Lånad från sonyericsson
Det verkar ju som om kameran, vilket är en utav sakerna jag är ute efter, är riktigt bra! :) Av de som har köpt den har jag bara hört gott! Det känns bra! :)

Så nu kanske det blir lite mer bloggande här! Ska ladda ner blogger-appen så jag kan blogga från mobilen! Det är verkligen något jag saknat när man tagit någon fin bild på ungarna eller något kul som hänt precis och man vill dela det med världen direkt och inte försöka komma ihåg vad roligt sonen sa eller så tills man kommer hem. Mitt minne är väldans kort... :P

1 kommentar :

  1. Wow, där gjorde du ett pang-köp;)) Grattis;)
    Jag köpte xperia Mini-pro för nåt halvår sedan o jag blir bara mer o mer nöjd;)) Det ända som jag blir lite sur på är teckningen, men men, tydligen så är det lite si så där med 3G ibland;))

    Jag har också tänkt att ladda ner en app för bloggen, lite feg som jag är så har jag dragit ut på det;))
    Lycka till med den nya telefonen;)

    kramizzzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!