7 nov. 2011

Måndagslistan

Vilken härlig helg det varit, trots min osociala familj i lördags. :) Bättre var det i söndags när vi först på dagen var och inspekterade nytillskottet Christian, tre veckor idag, och sedan hade vi min pappa och B samt delar av fam Sköldqvist här på smörgåstårta då maken fyllde år. Jädrans vilken god smörgåstårta jag fick till då! :) Inte särdeles vacker, men vansinnigt god. :P Måste nog ta och öva lite på dekorationen...

Idag, måndag, är jag glad för:
♥ mina härliga ungar! Har haft storebror hemma från dagis en vecka nu! :) Han måste väl också få lite lov? :)
♥ fler vunna auktioner! :) Jag kan inte låta bli... :P
♥ trevligt födelsedagskalas igår. Fick även prova spelet "Hole in the Wall" till Kincecten... Kul at spela, men ännu roligare att titta på! :P Det är bara silvriga outfits som saknas... och möjligheten till att dricka ett gäng öl... :P
♥ snart är det jul och i år har jag verkligen en legitim anledning till att följa julkalendern. :P Hoppas på att det blir något bra, har inte någon koll...
♥ julkortet är taget! Fick även en del bra bilder på varje barn också. :)

1 kommentar :

  1. Bilden på smörgåstårtan.....var är den;))) eller receptet;))))

    Att göra smörgåstårta tycker jag verkar så svårt, att liksom få till det;))

    Vilken go mamma du är som hade storebror hemma när det var höstlov;)) det ska börjas i tid;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!