18 dec. 2011

We wants it, we needs it...

Mamman hittade just en ny sak att skriva upp på önskelistan.... Jag kikade in hos Fiktiviteter för att kolla om hon postat någon vinnare i tävlingen och då hon inte gjort det ännu, så fortsatte jag att läsa. Vi har en del gemensamma intressen om vi säger så. :) Böcker är bara början...

Så genom henne hittade jag till Calliope Books och det var där jag hittade detta:
HÄR finns den och annat kuligt... 
Jag behöver väl inte säga att jag MÅSTE ha en sådan? (tyvärr var den såld, men kan inte någon trixig göra en åt mig?!) Jag har ju tidigare skrivit om Mr Darcy och hans frieri här och här och by God! Tänk om man fick ett sådant frieri. Jo visst, han är lite osmidig och nedlåtande, men ändå! Denna lidelse...

Tänk vad lite blogghoppning en morgon kan göra för ens romantiska själv... Mm måste nog ta mig en titt i/på Pride & Prejudice snart igen...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!