16 jan. 2012

Spread the ♥

Tog mig mitt vanliga besök hos bloggnytt för att se vad som hänt i bloggvärlden. Alltid hittar man något intressant att läsa. Hos #PappaNollKoll hittade jag denna söta widget som jag bara var TVUNGEN att skaffa. Hela idén bakom den är ju super. :)

Bloggkärlek är ett initiativ från Disney Channel och det började som en del av Friends Foreverkanpanjen, där Disney Channels vänner fick nominera bra kompisar, och verkar för att sprida bra vibbar i bloggvärlden. Kanpanjen är nu avslutad, men de fortsätter sprida kärlek i bloggvärlden! Skaffa dig en widget du med och sprid kärlek! :) Skriva gärna något om vad du gillar med min blogg i min widget här till höger! :)

Nu ska jag ta tag i sonens nya header... Ja jag vet, intresseklubben antecknar... :P 

2 kommentarer :

Tack för din kommentar!