12 feb. 2012

Jag dejtar Edward, igen...

Nu har jag börjat läsa igenom Twilight-sagan igen. Redan efter 3 kapitel är det ju helt magiskt. Mitt hjärta bankar konstant lite fortare än vad det brukar och min mage är fylld med små fjärilar och jag bara njuter. Böckerna är ju SÅ mycket bättre än filmerna, även om jag tycker om dem med, så är det på något sätt mer action i böckerna. Ännu mer plus är att man själv kan sätta vem man vill som de olika karaktärerna. Min Edward ser tex lite mer ut som Paul Wesleys Stefan Salvatore från The Vampire diaries. Jag tror att det har med munnen och näsan att göra. Jag tycker inte att Robert Pattinson är så snygg egentligen, men han axlar väl rollen som Edward helt okej.
Ett wallpaper jag gjort. Klicka om du vill ladda ner det! 
Det är typ där jag är nu. Edward har precis räddat Bella från Tylers sladdande van och hon börjar ifrågasätta vad han är...

Jag längtar så till Breaking Dawn pt 2

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!