29 feb. 2012

Skottdagen

Undrar just hur många tjejer som har friat idag. Jag friade faktiskt till min man på ett skottår, inte skottdagen dock. Men, icke att förakta, valborgsmässoafton. Nu tycker ju jag att vi tjejor kan få fria vilken dag vi vill och vilket år vi vill, men självklart är det ju lite speciellt att göra det på skottdagen. Man får ju fira för fyra år varje årsdag! :P 

Jag spenderade skottdagen i trevligt sällskap i Mörby, med Carro och hennes lille Christian och sedan på öppna förskolan. Vädret har ju varit så mysigt! :) Riktigt vårligt så det nästan spritter i kroppen. Älskar't!

1 kommentar :

  1. Skottår ja, det har nästan gått mig obemärkt förbi, det var käre sonen som förde det på tal idag))....undra jag om det var en liten pik till hans goa Pia;))

    kramizzzz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!