1 mars 2012

Twilight Saga - Revisited

Jag har ju som bekant börjat läsa om The Twilight Saga. Twilight läste jag ut för ett tag sedan, och började efter moget övervägande på New Moon. Det är rätt sjukt vad blödig man är egentligen. Jag vet ju liksom vad som kommer att hända, jag har läst böckerna (eller lyssnat på i alla fall) och sett filmerna förut. Det är inget nytt. Jag vet till och med NÄR det händer och kan således stålsätta mig för det som komma skall. Men lik förbannat låg jag där och grinade när Edward lämnar Bella i skogen med ett hål i hjärtat. :'(

Jodå, jag tycker fortfarande att de är lika bra som första gången jag läset dem! :) Ja, jag är fortfarande fjortis i hjärtat... :P Och jag längtar som en tok efter Breaking Dawn pt 2.

Och appropå New Moon måste jag länka er vidare till ett skönt inlägg från 2009 som handlar om New Moon. Hittade det på Lacuna Coils FB-logg. :P It's funny because it's kinda true. :)

1 kommentar :

Tack för din kommentar!