27 maj 2012

Mors dag!

Efter gårdagens kalasande och sedan ESC-succén är det inte utan att man känner sig rätt utsjasad idag. Att man dessutom vaknar med ett ingenkleggat öga gör ju inte direkt saken bättre. Tanken var att vi skulle gå på födelsedagskalas idag, men jag skickade i väg maken och sonen på detta så jag kan vara hemma och kurera mig lite och njuta av lilla ettåringen alldeles för mig själv. Att hon dessutom firade mig att ta en hel drös med steg (fem för att vara exakt, dock ej på film, men några kan ni se här) gör ju inte saken sämre. :) Hoppas så att ögat tänker återhämta sig så pass att jag kan visa mig bland folk i morgon. Känns inte helt okej att efter bara några veckors jobb sjukanmäla sig. :/ Tur att det finns solglajjor! ;)

Fick finfina presenten av familjen i alla fall.
Ska nog ta och göra mig en morsdag/tycka-synd-om-sig-själv-latte och sätta mig på balkongen en sväng med The Passage medan dottern sover bort en stund. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!